Продавець ФОП Інтернет магазин Kyzov-plus . розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
554 відгуків
КУЗОВ-ПЛЮС ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН АВТОЗАПЧАСТИН
+380 (68) 974-40-24Kyivstar
Додати відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товарів належної якості: Терміни повернення та обміну: Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Умови повернення для товарів належної якості: Товар повинен бути в незмінному стані, не повинно бути слідів використання, збережена упаковка і всі етикетки. Крім того, споживач повинен пред'явити документ, що підтверджує факт покупки (чек або інший документ). Вартість повернення товару несе споживач. Адреса та контактні дані: Київ, вул. Зодчих, 62. Вантаж до 30 кг або до 120 см також можна відправити перевізником "Нова Пошта" на відділення №133 або кур'єром "Нова Пошта" за адресою: Київ, вул. Зодчих, 62. Телефон: 0987438197. Повернення коштів: Гроші за товар повертаються споживачу протягом 14 днів з моменту отримання поверненого товару. Повернення товарів кур'єрськими службами: Вартість послуг кур'єрських служб для повернення товару належної якості несе споживач. Докладну інформацію про вартість послуги доставки для повернення можна дізнатися у відповідних кур'єрських служб. Повернення товарів неналежної якості: Терміни повернення та обміну: Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, споживач має право на повернення товару неналежної якості в розумний термін, але не більше 14 днів з моменту виявлення недоліку. Умови повернення для товарів неналежної якості: Споживач повинен письмово повідомити продавця про неналежну якість товару і вимагати обміну або повернення коштів. Продавець повинен виконати вимогу споживача згідно з законодавством. Адреса та контактні дані: Київ, вул. Зодчих, 62. Вантаж до 30 кг або до 120 см також можна відправити перевізником "Нова Пошта" на відділення №133 або кур'єром "Нова Пошта" за адресою: Київ, вул. Зодчих, 62. Телефон: 0987438197. Повернення коштів: Згідно з законодавством споживач має право на повернення коштів в повному обсязі, включаючи вартість доставки, якщо товар був доставлений, протягом 14 днів з моменту вимоги споживача. Повернення товарів кур'єрськими службами: Вартість послуг кур'єрських служб для повернення товару неналежної якості зазвичай несе продавець і повинна бути включена в повернуті кошти.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner