Продавець ФОП Інтернет магазин Kyzov-plus . розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
706 відгуків

УВАГА! Бампери передні та задні відправляються ТІЛЬКИ за передоплатою! Вартість пересилання бампера по Україні ВІД 1500 грн На всі замовлення які відправляються на вантажне відділення потрібна передплата в розмірі вартості надсилання в один бік!

КУЗОВ-ПЛЮС ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН АВТОЗАПЧАСТИН
+380 (68) 974-40-24Kyivstar
Додати відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товарів належної якості: Терміни повернення та обміну: Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Умови повернення для товарів належної якості: Товар повинен бути в незмінному стані, не повинно бути слідів використання, збережена упаковка і всі етикетки. Крім того, споживач повинен пред'явити документ, що підтверджує факт покупки (чек або інший документ). Вартість повернення товару несе споживач. Адреса та контактні дані: Київ, вул. Зодчих, 62. Вантаж до 30 кг або до 120 см також можна відправити перевізником "Нова Пошта" на відділення №133 або кур'єром "Нова Пошта" за адресою: Київ, вул. Зодчих, 62. Телефон: 0987438197. Повернення коштів: Гроші за товар повертаються споживачу протягом 14 днів з моменту отримання поверненого товару. Повернення товарів кур'єрськими службами: Вартість послуг кур'єрських служб для повернення товару належної якості несе споживач. Докладну інформацію про вартість послуги доставки для повернення можна дізнатися у відповідних кур'єрських служб. Повернення товарів неналежної якості: Терміни повернення та обміну: Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, споживач має право на повернення товару неналежної якості в розумний термін, але не більше 14 днів з моменту виявлення недоліку. Умови повернення для товарів неналежної якості: Споживач повинен письмово повідомити продавця про неналежну якість товару і вимагати обміну або повернення коштів. Продавець повинен виконати вимогу споживача згідно з законодавством. Адреса та контактні дані: Київ, вул. Зодчих, 62. Вантаж до 30 кг або до 120 см також можна відправити перевізником "Нова Пошта" на відділення №133 або кур'єром "Нова Пошта" за адресою: Київ, вул. Зодчих, 62. Телефон: 0987438197. Повернення коштів: Згідно з законодавством споживач має право на повернення коштів в повному обсязі, включаючи вартість доставки, якщо товар був доставлений, протягом 14 днів з моменту вимоги споживача. Повернення товарів кур'єрськими службами: Вартість послуг кур'єрських служб для повернення товару неналежної якості зазвичай несе продавець і повинна бути включена в повернуті кошти.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner